Isnin, November 23, 2009

tekanan jiwa

mendalam btl tajuk blog aku nie..
ari nie situasi aku x berapa baik,pening sgt,tp aku nak jgk update blog aku nie..
aku rase sume owg prnh hadapi seperti tajuk diatas TEKANAN JIWA.
korang tau kan mcm perasan tu..


aku xblh nak citekan ape yg sedang aku hadapi sekarang nie sbb ia sungguh mendalam dan ia berkait dgn kehidupan..yg aku rse skrg nie cam nak pegi jauh sgt dri sume owg.aku nak lari dr sume owg tp memikirkan tanggungjawab aku terhadap suami aku redha.nape aku kena hadapi sume nie,hadapi sendiri.aku dh byk bersabar tp aku rse aku x dpt ape2 pown dr kesabaran aku nie.aku x harapkan ape2 tp tlglah fahamilah aku yg bernama NURUL RIZA BT ANUAR. 


nape aku menangis skrg nie,aku menangis sbb aku sedih,nape aku sedih hanya allah yg tahu isi hatiku.alangkah bersyukurnya aku klu owg dpt mengetahui isi hatiku..

2 ulasan :

Nurul Riza berkata...

test

mamamin berkata...

hurmm..
nurul riza.. salam!!

mama tidak tahu ape sebenrnya yang berbuku dihati anak, tapi hadapilah hidup yang telah kita pilih ini dengan ikhlas dan sabar.


"Sabar itu tali iman yang terkuat.
Benteng pertahanan dari tipuan syaitan.
Sabar punya akibat terpuji,
akibat tergesa-gesa adalah rugi.
Jika kau bertemu saat yang menyedihkan.
Itu biasa tabiat zaman.
Pakailah baju kesabaran."

selamat menyambut aidiladha.. :)