Ahad, Januari 10, 2010

terkejut

smlm pkl 9 mlm aku terpaksa pegi ke hospital bersalin HKL sbb aku kurang terasa pergerakan baby didalam perut aku nie..sblm nie  staff nurse ade pesan kat aku klu kurang rse pergerakan baby trus pegi ke hospital sbb takut baby lemah..


aku pown terus pegi ke hospital..smpi sana trus dowg cek berat,tekanan darah aku..dan dorg cek jantung baby aku,aku dapat dgr dengupan jantung baby aku..Dowg kate xde ape2 masalah kat baby aku..Dan akhir sekali dowg scan perut aku, dapat tgkla baby aku dalam perut aku nie,ingatkan dapat tau jantina baby  tp doctor tu ckp x nmpk sbb kedudukan baby terlindung..Aku x kisahla yg penting aku dpt tgk baby aku,doktor tunjuk baby tu bergerak dan sendawa..aku ape lagi rse hepi sgt..


alhamdulillah aku rse lega sgt baby xde ape2 masalah..harap baby akan lbh aktif lg lps nie..

Tiada ulasan :