Khamis, Mei 13, 2010

...perut buncit...

Sensitif betul klu kite dgr perut buncit nie tp skrg nie selepas bersalin sy telah menghadapi keadaan tersebut..sy mengeluh sepanjang hari,cam ne nak menghilangkan perut buncit nie..nmpk cam mengandung plak..Bile sy mengadu kat mak,mak plak salahkan sy sbb tak bertungku sehari selepas bersalin.Salah sy ke?
sy bkn xnak bertungku dgn lebih awl tp mase tu nurse x bg lg sbb jahitan sy byk nnti takot ape2 terjadi @ jahitan tu akan terbuka,nnti x pasal2 kena jahit lagi sekali tanpa mengunakan bius..sape blh tahan..
 sy nak minta pertolongan pada semua yg baca blog nie cam ne nak menghilangkan perut buncit.. http://www.emocutez.com

2 ulasan :

MissNera berkata...

xpayah orang dah kawen.. ni aku ni... dah makin melebar dah.. :((

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

ala biasalah..baru jer lagi kan? mcm nih...pakai bengkong tiap2 mlm. sapukan kapur sirih tue dgn limau. insyaallah blh..

k.as nih ckp org pandai..tapi sendiri x buat. huhuhu..pepun pertua tuh arwah nenek k.as yg ajar. sbb dia bidan kampung dulu. k.as bkn x mo pakai bengkong..perot nih masih sakit lagi...(kesan sakit sbb opret x hlg lagi)