Isnin, Januari 24, 2011

naikkan berat badan


Ada yang gemuk nak kurus,yang kurus nak gemuk..Macam2 gelagat manusia kan.Tak pernah puas macam aku pown nak gemuk @ berisi(perkataan gemuk tu mgkin terlalu sensitif).Kalau terlalu kurus orang kata susah nak bergaya..Bila keluar nampak baju @ seluar terus beli,esoknya bila pakai &then tengok cermin terus tak jadi nak pakai sebab apa?alasannya nampak terlalu kurus sangatla, tak sesuai dengan kulitlah..Habis baju2 yang beli tu buat pekasam je dalam almari..HAHAHA..

Sebelum aku kahwin macam2 ubat dan susu pown aku minum tapi badan aku still macam ni..Orang kata tak berisi mungkin sebab keturunan,mungkin jugak aku ikut belah mak aku(mak aku kecik molek jer)..Dan orang sekalu cakap lepas kawin mesti berisi,aku dah anak sorang pown still macam dulu jugak tak naik2..Apa2 pown aku kena terima dan bersyukur apa yang ada dan sihat tubuh badan tanpa sebarang penyakit.


Tips Untuk Menaikkan Berat Badan

* makan makanan yang mengandung kalori lebih tinggi
* anda boleh mengganti nasi dengan roti karena kalori roti lebih besar daripada nasi
* Olahraga juga membantu menaikkan berat badan. Caranya adalah sehabis olahraga langsung makan makanan yang berkalori tinggi seperti roti, susu, kacang, dll.

p/s : ini je tips yang aku tahu

Tiada ulasan :