Khamis, Mac 10, 2011

Dah bagi tapi nak lagi

[HAHAHA] Abaikan tajuk di atas tu yer dan jangan salah anggap.Sebenarnya rasa marah dengan cara kerja orang di atas.kenapa invoice dan senarai kerja untuk tahun 2008 dan 2009 yang sudah lepas tu baru sekarang nak tanya,ni dah tahun 2011.kalau setakat invoice den boleh cari balik @ print balik tapi senarai kerja tu mana den nak carik[haiyaa]..terpaksa buat balik semua tu.kalau nak suruh pengurus bank tandatangan balik memang dorang tak akan tandatangan.

Setahu aku semua tu aku sudah hantar ke ibu pejabat kenapa dorang mintak balik,berapa banyak stok dorang nak simpan kat sana aku tak tahulah.bila aku hantar semua tu,dorang hantar balik kat aku,pastu dorang mintak balik..aku poning la..

Bila bos pergi ibu pejabat tanya dorang,korang nak tahu dorang cari dokument tu dekat mana,dekat bawah tong sampah..geram jer..

Tiada ulasan :