Rabu, Mei 18, 2011

Kecewa dengan klinik kerajaan..

Hari khamis minggu aku pegi klinik gigi cahaya suria bersusah payah naik bas..sampai2 je dekat klinik tu dorang beritahu masa pendaftaran dah abis dari pukul 0830 - 1230,petang untuk temujanji.aku dengan senyum keluar dan terus gi makan mc donald,masa ni mmg tgh tahan lapar dan ckp dekat kwn xpelah esok kita gi lagi..

Dan esoknya aku gi sampai sana pkl 11 pagi, terus daftar + tggu giliran..
No aku dipanggil dan rasa berdebar2 aku pun masuk dalam bilik doktor check gigi(masa ni aku nak buat tampalan)dan doktor tu cakap temujanji awk bulan 8 nnti..haa,terkejut beruk aku masa tu skrg ni baru bln 5 lagi 3 bulan aku kena tggu..klu aku tawu mcm ni lebih baik aku gi klinik private je..

Yang aku pelik mana doc2 yg byk2 tu..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 ulasan :

asna cute berkata...

doctor byk2 pergi minum pagi kot..