Rabu, Oktober 12, 2011

temerloh + genting highland

Salam..



Hari ahad aku sekeluarga + sepupu dan kawan sekampung telah menghadiri majlis kawin kawan kami masa belajar di ITTAR dulu.Gerak dri rumah 10.30 pagi smpi di sana tepat pukul 12 tghari dan terus serbu bilik pengantin.


tahniah eyna..semoga kekal ke akhir hayat.

ini je gambar yang aku ada =D 
Gambar aku dengan pengantin dekat dalam camera sepupu.. 

Cepat2 makan terus bergerak ke genting highland satu jalan je kalau tak singgah bila lagi dapat pegi. aku dah lama nak bwk qistina gi sana.


qistina yg mengantuk






 kitaorg tak duduk lama kat sana sebab qistina dah buat perangai [mengantok]
cari Taman strawberi yang ceeramoon cite tu tak jmpe..Taman tu dekat mana yer..hihihi =D

kepada sepupu dgn siti fatimah,lainkali kita gi jln2 lagi yer..




3 ulasan :

Cik Nera berkata...

weh apa kes gambor lawo aku duduk cenggitu ada kat ko? ish2...

nurul riza berkata...

@Cik Neragambar tu je yg ade wei..

sweethOneY berkata...

Taman tu belakang Hotel Seri Msia kan ?