Sabtu, Oktober 16, 2010

at home


Melayan karenah Qistina di rumah..
qis tak sihat lagi,bile nak pagi je badan qis msti panas.
Pagi semalam pegi klinik,
Doktor tgk perut qis,doktor cakap qis nmpk penat
sebab qis bernafas dgn kuat.
Doktor sarankan masukkan atau menyedut  gas (aku tak bape pasti),
utk qis senang bernafas dan membuang kahak.

Selama qis demam ni,qis tak nak dgn org,nak dgn aku je..
nak dukung je,aku duduk menangis,baring menangis.
nie amat menguji kesabaran aku,macam ni lah kan mak jaga aku masa kecik dulu.
Dah ada anak ni baru tahu susah payah seorang yang bergelar ibu.

Hari ni genap umur qis 7 bln.
tak sangka masa berlalu dgn pantas.
dan rasa sekejap je rupanya qis dh besar.
sekarang ni qis dh pandai merangkak.
dah mkn nasi bubur..

Lepas ni harap qis cpt berjalan plak,
biar ayah penat mengejar qis..hhihihi..









Tiada ulasan :