Rabu, Oktober 13, 2010

kecantikan muka

 
Bila menyentuh tentang kecantikan tentu sekali perkara paling mustahak untuk diberi keutamaan ialah kulit yg cantik.Kosmetik atau makeup bersifat sementara dan tidak sepatutnya digunakan untuk menutup kulit yg rosak.

Selalunye kite memakai produk kecantikan untuk pembersihan muka,bedak asas & mcm2 lagi...Sekarang dh macam2 produk berada di pasaran seperti LOREAL,TIA AMELIA,yang terbaru SIMPLY SITI..

Macam mana kite nak tahu produk yg kite guna tu sesuai tak dgn kulit muka kite..
aku sekarang nie memakai produk Tia Amelia.


Dah lama jugak aku pakai produk nie tapi aku tgk takde perubahan langsung kat muka aku..
masih ada bintik-bintik hitam..

patut ke aku tukar produk lain.

1 ulasan :

Gayahspears berkata...

salam nurul..
sepatotnya kita jgn salu sgt kerap tukar produk.. nty takot ade kesan sampingan...
nk try x salah...
bg gayah baik kita guna ubat tradisional ja bg menjaga kulit muka...