Khamis, Februari 17, 2011

☼ Qistina dah 11 bulan ☼


Nak bagitahu hari ni usia Qistina sudah 11 bulan 1 hari..
Sepatutnya kena update semalam tp disebabkan sifat
malas tu melanda tiadalah entry terbaru.
Ada ke orang nak baca blog aku ni??abaikan♥..

Bulan depan usia Qistina sudah setahun,cepatnya masa berlalu
kenapa qistina tak boleh berjalan lagi,gigi pown tak ada lagi..
mulutnya pok pek pok pek..tak tahulah bising pasai ape.
kalau lambat bagi susu merajuk..
sekarang ni dah pandai pulak turun dari katil dan sofa sendiri..bahaya tau..
Dari hari ni kena lebih berhati-hati..yang lebih merisaukan sejak umur Qistina 10 bulan
Qistina langsung tak nak makan bubur dgn nestum..






2 ulasan :

::( ';')جو أمير(';' ):: berkata...

samelah dgn angai alif.. skang dah refused xmo makan bubur n nestum pun..menyusu pun kurang.. bjalan tak boleh lagik.. tp memanjat sofa,meja..berdiri tanpa bantuan dh terer dah.. cume blom melangkah jer lagik.. gigi sebatang pun blom ade...susah ati btol..anak org lain umo 11 bulan dah berbatang2 gigi,..kan..

nurul riza berkata...

@::( ';')جو أمير(';' ):: tu la,anak org lain dah ade gigi & blh berjalan..jeles tau..