Sabtu, November 13, 2010

aku & bos

stress Pictures, Images and Photos

Dah 2 hari berturut2 aku balik awal tak tahu nak buat ape kat opis.
Kalau bosan selalunye aku on9,tapi ade orang lain yang ganti tempat aku tu & aku ambik keputusan tuk balik umah jer,nasib baik umah aku dgn opis dekat jer.
Pertama aku balik tanpa pengetahuan bos(mcm opis sndiri jer).
Hari yang kedua tu aku masih was2 nak blk ke tak & terus call suami..

aku:ayah kat mane?

suami : ayah kat opis.nape mama?

aku: xde ape saje jer..xpelah..

Dan aku terus call bos..

aku : Helo..En aziz kat mana?(selambe jer aku tanye bos kat mane tanpa beri salam plak tu)

bos : saya kat dalam bank.nape??

aku : saya nak balik dululah,kat opis ni xde wat ape pown.semua keje saya dh buat,saya dah letak atas meja en aziz.

bos : tahu pown awk boring dok opis kan..baliklah...

Dengan senang hatinya aku kemas2 ape yang patut & terus call suami suruh ambik aku..

2 ulasan :

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

bestnya dpt bos mcm tue kan?

Cik Moon berkata...

uiii...bestnyer dpt boss gtu... (^___^)