Rabu, Disember 22, 2010

Batu Caves

Hai....

Hari ahad sebelum ini penuh dengan aktiviti,sebenarnya aktiviti itu tidak dirancang,tiba2 terfikir nak mandi air terjun.tanpa bawak makanan apa2 terus bertolak ke rawang,mandi dalam sejam tiba2 abah ajak pulak pergi Batu Caves..(entry pergi air terjun tiada gambar)


Akhirya sampai jugak aku dekat sini...Sudah lama aku menetap dekat KL tapi inilah kali pertama aku panjat anak tangga tu..mula-mula rasa tak nak naik sebab takut tidak sampai dekat atas tu fikir2 balik kalau sekarang ini tak naik bila lagi aku nak naik kan.Sampai rumah mandi2,makan aku terus pengsan(tidur)orang keluar masuk dalam rumah pun aku dah tak sedarkan diri sebab terlalu penat.sekarang ni kaki masih sakit lagi kerana naik tangga dekat Batu Caves tu..

Ok,cerita dah habis..Bye..

Tiada ulasan :