Rabu, Disember 15, 2010

Obses fb

Hai...

Hari nie aku keseorangan di opis ,partner lagi sorang bercuti..jadi terasa sunyi plak kat opis nie tp tak pe coz aku dah biase duduk sorang2 kat opis nie,tiada gangguan.Hari nie aku rase happy sangat sebab dapat cari kwn baik aku mase aku belajar dkt ITTAR dulu.
Dah lama cari nie baru jumpe tu pown dari bantuan sepupu aku Puan Jasmidar,Die yang bagitahu & terus aku add dkt fb,nasib baik betul..Lepas nie tak sabar2 nak jmpe plak,nak borak panjang2,nak gelak2 & msti ade story yg sedih2..huhuhu...Tq to fb sebab dapt temukan kiteorg yang dah lama terpisah nie(sedihnye)..

Ape kegunaan fb bagi korang?

Bagi aku fb nie dapat temukan kwn2 lama..
dapat info2 terbaru.
Yang paling best bagi aku dapat main game...hihihi..

Yang aku tak suke tentang fb nie,24 jam ngadap fb nie macam tak ade keje lain..kalau bos suruh buat keje tggu petang baru siap & kalau tekan keyboard tu msti bos ingatkan kerani die terlalu rajin buat keje coz terlalu kuat bunyinye..(klu org tak blh dgr bunyi bising,msti kena hempas je keyboard tu).Lepas tu kalau bos sruh buat keje (urgent) tak kan nak mintak izin nak guna komputer tu.

Sekarang nie budak2 sekolah rendah pown dah ade fb,malam tadi adik aku yang berumur 10 tahun pown suruh aku buat fb untuk die.Oklah aku nak fb untuk die jap,kalau tak buat nnti masam pulak muka die..penampo

1 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

salam..

fb satu mediaum bagi memudahkan perhubungan..ianya baik jika x disalahgunakan...

** follow ur blog..